Aktualności

Płatność za bilet

Szanowni Pasażerowie

W związku z pojawiającymi się problemami dotyczącymi sposobu pobierania opłaty za przejazd autobusami gminnymi, prosimy aby przy zakupie biletu poinformować kierującego o sposobie płatności (gotówka lub karta płatnicza).
Przyspieszy to w sposób znaczący obsługę pasażerską i pozwoli uniknąć ew. nieporozumień.

Informujemy również, iż autoryzacja płatności bezgotówkowej wymaga, by urządzenie połączyło się za pośrednictwem sieci komórkowej GPRS, z centrum autoryzacyjnym banku właściciela karty. Niestety nie mamy wpływu na zasięg sieci komórkowej od której jesteśmy uzależnieni oraz ew. problemy autoryzacyjne.

Zwracamy zatem uwagę na fakt, iż nabycie biletu jednorazowego zawsze wiąże się z wniesieniem płatności za przejazd w pojeździe.
W sytuacji braku możliwości wykonania płatności bezgotówkowej, pasażer zobowiązany jest zapłacić za bilet gotówką.


W imieniu naszych kierowców - dziękujemy!

Formularz poczty

komunikacja@marcopolo.pl